Göteborg.

Då var man hemma efter en jätte lång dag men väldigt rolig och intressant. Vi anlände till Göteborg runt halv 11 tiden och gick sedan direkt till mässan. Mässa var från hela världen och ja det var väldigt stort. Så efter mycket matprovningar, kataloger och massa roligheter bestämde vi oss för att gå en liten runda i centrum. Efter lunchen så gick jag ensam då det gick snabbast och utforskade stan. Köpte ett par nya skor, hehe och sedan blev det ett linne. Kul med lite nya vyer och inte samma samma hela tiden. Tåget hem och efter bussresa är vi nu hemma.
Ganska skönt då fötterna har strejkat och lillen fyller år imorgon så jag ska upp tidigt då med. Snäll som jag är ska jag laga pannkakstårta och göra dunder frukost.
Imorgon blir det även möte, leka med Linda och sedan ska vi spendera eftermiddagen och kvällen tillsamans. Mysigt mysigt, kanske blir det en tur till nya Entre?

Nej nu väntar 24 och jag måste slå in presenter, laddar kanske upp lite bilder imorgon.

Ciaaooo och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0