godmorgon?

Haha, jag vaknade i morse vid åtta och trodde klockan var ett fick panik men kollade lite närmare och den var ju åtta. Så jag somnade om igen och gissa när jag vaknade jo ett. Vad händer med mig? Jag sover aldrig så länge annars. Men sen går jag ändå och gäspar mitt på dagen och på kvällen är jag pigg som en nötkärna.

Jaja, idag blir det PA. Har som mål att vara färdig fredagen den 27/3, hoppas jag klarar det så jag kan lägga det bakom mig och fokusera på att göra ett så jävla bra arbete på tidningen att de vill ha mig kvar över sommaren och framöver. Kontakter är aldrig fel. By the way mitt nya liv har också börjat (för typ tusende gången) men men två dagar är alltid något och ja det är studenten som driver mig just nu. Yeah!

Twilight boken blir bara mindre och mindre och för varje sida som går så blir jag mer och mer ledsen. Vill inte att den ska sluta. Buhu! Ge mig filmerna och lite Harry potter, största nörden ever, haha JA!

Nixpix nu ska jag göra lite lunch, får se vad det blir.
Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej, inte sista än. Jag började läsa ettan i torsdags och läste ut tvåan nu på bussen på väg hem. Ska springa bort till en kompis och låna trean nu, SÅ SATANS BRA JU! :D

2009-03-10 @ 15:15:29
URL: http://enannanflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0