Förälskad.

Åhhh, gud vad klänningarna var fina. Underbara och så jävla snygga. Längtar verkligen att se resultatet av dem på mig och mmmm. Love love, tack tack tack så jätte mycket Katarina. Dock var jag lite dum som inte tog bilder på de men jag har dem i mitt huvud på moln. Vi fikade på Barista och sedan gick en liten runda på stan. Efteråt tog jag en glass och njöt av vädret, som inte var alls så varmt som jag trodde. Men men glassen var god.

Nu ska jag köra mamma till möte och sedan ska jag göra klart redovisningen, känner mig lite lugnare med den nu och det kan nog bli riktigt bra. Sen måste jag kolla in repriserna från igår, många bra program missades.

Ha det bra! Ciaooo!

VÄRLDENS GODASTE GLASS, ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0