Ett beslut svårt att ta.

HejHej!

Vaknade av att min lillebror, som vanligt, hade två kompisar som sprang upp och ner för trappan. Efter många tillsägelser så gick jag upp, menlöst att ligga kvar när de håller på. Så jag beslutade mig för att vårstäda mitt rum imed att våren är här, känns som det iallafall. Ska ju även skruva fram klockan en timme inatt och jag måste verkligen komma ihåg det då jag ska öppna på jobb imorgon, kul att komma, "Ojsan ja jag glömde ställa tillbaka klockan". Haha, det var nog det som min mardröm varnade mig för inatt, då jag drömde att jag kom för sent. Isch.

Nu är rummet skinnande rent och jag väntar på Linda, vi ska på bio ikväll och fram tills dess ska vi väl chilla och snacka får se vad det blir, mysigt <3.

Skrev precis ett inlägg och det bara försvann, dumma blogg.

Ha en trevlig dag,
Ciaoo!


Min outfit idag, underbart skön kofta tur man köpte två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0