En underbar dröm.

Okej kanske hinner jag med lite snabb träning innan rosing och navy börjar. Måste ju för fan komma i min klänning, dock är den skräddarsydd men ändå. Kan ju inte se ut som ett vrak och så är klänningen så snygg. Hm? Kanske en liten simtur imorgon efter praktiken. Ja det ska jag fan göra.
Ikväll är det som sagt de programen jag nämnde sen är det ju desprete och senare lost. Mums fillibaba.
Är även sjukt sugen på att tatuera mig inom kort, vem vet kanske det dyker upp under dessa veckorna? Innan skolan börjar igen, hehe.

Jag älskar dig, som en vän som jag gärna haft närmare. Sen älskar jag även dig men du betyder något annat för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0