Dumpa Honom.

Igår var det bio och käk med Paula <3, det var riktigt mysigt och filmen var super bra, dock lite snyftig men väldigt nyttig, haha. Vi åt som vanligt på vårt stammis ställe och det var lika gott som vanligt. Var även hos frissan och blev blond igen, och fattigare. Men men snyggt blev det och köpte även ett silvershampoo.

Nu imorse blev jag väckt av pappa, "Nu är det dags att gå ut och gå". Så kläderna på sen gick mamma, pappa och jag en lång runda och har precis kommit hem. Måste göra redovisningen idag plus att jag ska finslipa reklamblad till Mamma.

Senare ska jag träffa min designer av mina klänningar och det ska bli ganska spännande att se vad hon ritat.
Men nu väntar Cappucionon. Mums!

Ciiiaooo!

Före

Efter, blond and happy.

Finns det något bättre, BK och frisörstol?

Favorit maten. Sedan var det dags för bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0