Det är därför jag älskar det.

Två minuter efter att jag anlände till tidningen så påmindes jag om alla minnena från 07, matilda <3 och varför jag älskar att vara på en tidning med underbara människor. Detta ska och vill jag göra resten av mitt liv. Prata om folks egna historier, påverka och bara utrycka sig med ord. Längtar redan efter andra dagen och jag har fått positiv respond på mina ideer. Yeah! Kanske blir jag deras nya krönikor, eller bloggerska? Imorgon imorgon.

Efteråt åkte jag med Ida hem och nu är jag hemma och ska göra klart mammas reklamblad som ska tryckas imorgon. Ska nog även skriva loggbok till projektarbetet. Bara en månad kvar.

Nej nu ska jag sätta igång den andra datorn.
Ciaoo! Får se vad kvällen bjuder på, jag vet du vill!

Återigen har jag fått in nya bilder från mobilen till datorn. Hängde ni med?

Tåget upp till Göteborg.

Vår framsida på Okej, så jävla tuff.

Blooondiee.

Så här glad var jag efter praktiken idag, love <3

Det allra bästa, jobba här?! Finns det något bättre?

Kommentarer
Postat av: emma

nää, dom skulle inte ha den framsidan till tidningen väl?

den jag har sett har dom bytat på iaf + att eva sa dom skulle byta:P

2009-04-01 @ 18:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0