Ännu en dag.

Då jag fortfarande har ont i halsen och förkylningen är kvar. Tur att man hade tagit värktablett igår så man klarade den kvällen, för det var väldigt kul. Kom dit vid sju och då var jag ändå sist, haha bor närmast och allt. Men men och lägenheten/huset var sjukt snyggt. Så himla fint överallt, avundsjuk! Ida och robin bjöd på paj och sedan till efterätt så var det popcorntårta, haha låter skumt men det var mumsigt. Visst ja, de fick ett sånt chokladfondue set av mig. Ser framemot våra tjejkvällar Ida, hehe. Sen blev det lite kortspel, singstar och massa snack.
Och jag måste säga detta, kommer låta lite konstigt men asså gud vad söta ni är, Ida och Robin, jag satt och funderade jag och kan verkligen se er när ni blir lite äldre med barn och hus. Och Ida har redan tendenserna för att bli en rikigt bra hemma-mamma. Det var väldigt kul och tack för en mysig kväll.

Idag ska jag som igår bara slappa då jag försöker bli av med förkylningen, kanske blir det lite träning ikväll får se.
Aoouu, men nu ska jag äta frukost då jag är super hungrig.
Bye!


Ida och jag försökte posa i speglen, gick inte så bra men tur att den sötaste kom med.

Fler som ville posa.

Sanne och Robin..

Singstars sjungande.

Och så värdparet, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0