Studentvecka, Tisdag!

Ännu en dag närmare till Fredag, så jävla sjukt. Ligger i sängen och funderar om jag ska sola ute eller om jag ska ta en intensivare i kväll? Visst ja jag ska ju göra vid naglarna ikväll med. Idag ska jag åka med mamma och handla present till lärarna från klassen, sen ska jag nog kolla lite skor och sen åka hem för att göra tårtor till på fredag.

För en gångs skull är jag hemma själv och det innebär sovmorgon, övernajs, hade nog vaknat halv nio istället om de andra hade varit hemma så yeah! Och sen måste jag färga mina ögonfransar ikväll, deadline!

Mysigt väder  är det med, hörs senare! Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: Miss Piggy

Ohhh jag älskar tårta!

2009-06-02 @ 17:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0