Sista dagen ever.

Ja då var det inget mer Mediegymnasiet.
Kom dit vid tolv efter att ha hämtat en förvirrad Emma och sen körde vi och köpte present till min lilla Ida. Väl på skolan var det HipHop och annan rolig musik. De visade även filmen från vår utspark, sen var det dags för stipendium. JAG FICK ETT! WHOOHHOO!! Dock hade de skrivit fel på en sak, men men tror jag överlever. Tusen spänn rikare. Sen var det betygsutdelning och sen skulle vi kramas, och då börjar jag gråta som fan! Haha, typiskt mig. Tur jag hade kuvert så jag kunde gömma mig bakom det, haha. Sen drog vi in till stan och käkade. Handlade en filofax och sen var det hemmåt.

Nu ska vi äta och sen ska jag sörja, lär komma flera tårar, usch vad jag är blödig!


Klassen

Emma ville ta livet av sig och jag var ledsen, haha!

Dålig bild, men ja detta var då tårarna började komma.

Emma på Ikea, parmiddag.

Malin, Britney!!! YEAH!

Så här cool är ja!

Så fint, men lite fel. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0