Lärarlunch.

Började dagen med att åka ner och kolla på Ida när de hade parad, fy fan, nostalgi på hög nivå! Fan vill ta studenten igen. Sen åkte jag in till Malmö och till skolan där vi skulle ha lärarlunch. Käkade och sen drog vi till Lilla torg och satt och snackade massa skit och drack drinkar. Körde alla hem och nu sitter jag här ensam med detta jävla vädret. Fan man fryser ju ihjäl. Kanske ska jag sätta på en film och mysa, JA!


Min snygging. <3

Grabbarna.

Lunchen

Kajsa och malin, haha.

Emma.

Mys på Lilla Torg.

Nu ska jag försöka att göra det som jag velat så länge, hihi!

Ciaooooo!

Kommentarer
Postat av: malin

HAHHAHAHHAHA, sexig bild på mig och kajsa:D Du kan verkligen fånga ett moment!

2009-06-11 @ 09:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0