Dåligt.

Dålig uppdatering pga att det var så mycket igår. Eller det var helt enkelt inte tillfälle till att sätta igång datorn.
Var i stan med Ida igår och vi shoppade, eller hon gjorde. Sen åkte mamma, pappa och jag till Helsingborg för att kolla en bil till mig. Och den var mycket bättre än jag trodde och den var underbar att köra, så vi får se hur det går på måndag. Hoppas! Hade varit så jävla skönt! Men vågar inte hoppas för mycket. Sen åkte vi och hämta den annan sak och sen körde vi hem igen, mös med ida och vi hade jordgubbar och choklad och snackade massor.

Idag har jag jobbat hela dagen och nu är jag väldigt trött så efter maten ska jag bara kolla tv och slappa, ovanligt va? Haha.

Ha en trevlig kväll, imorgon är det jobb igen hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är för fint väder och för mycket kul att göra för att vara duktig med uppdateringen. ;) Ha en fin kväll!



Jag ställde förresten upp i en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!

2009-06-27 @ 20:31:32
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEEEEEEEEJ ESTELLEBAJS snart är det brittan, wohooo!!! vi har ju inte snackat på hela sommaren och varje gång jag loggar in på msn för att få tag i dig är du inte där.. och jag har bytat mobil och har inte ett enda nummer kvar skit jobbigt... tänkte att vi kunde höras så jag vet hur vi gör och så, dagarna går ju alltför fort!!! WOOOOOOOHOO!!! och om du skulle ha mer pengar för biljetten, så jag hinner lägga undan det och inte slöa upp allt som den slösa jag är!!! men hör av dig närdu ser detta : PUSSSSSSSSSs

2009-06-28 @ 20:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0