Livets verklighet.

Jobba jobba jobba, fy fan! Idag har varit en lång dag tur man spenderade den med Paula, annars hade jag nog dött! Haha. Lite utskällning fick man med, hm? Men men, imorgon är det jobb igen men sen är man ledig fredag kväll och hela lördagen! Whoho! Bilen blev "lagad" idag, min plånbok svider rejält. Ja jag fick betala det själv! Fan. Hoppas på en fet lön nästa vecka så förhoppningsviss kan jag leva igen, haha.

Det var ju Harry potter igår. Och så bra den var! Fan den var underbar, väldigt rolig med och så klart väldigt mörk! Men gud asså jag fick nästan gåshud när den började, hela publiken applåderade och skrek. Väldigt bra, läste en väldigt dålig recention om den i tidningen och det stämmde inte alls! Verkligen inte! Så se den! Så klart ska jag se den två gånger till dock när lönen kommer, fattig! Haha. Sir!!!!!!!!!! Var lätt det roligaste i hela filmen!

Jepp lite bilder nedan, hihi. Som sagt jobb imorgon men slutar tre sen ska jag hem och däcka en stund, sen får vi se vad fredagskvällen har att erbjuda. 24 snart, jummmmi!


Först hängde jag med kusinen efter jobb, mys mys.

Sen hämtade jag söta Linda, duvorna..

Våra fina berlocker, hihi.

Sen har jag inte bilder från harry potter och mig då det inte fanns någon sån som förra gången. Snyft! Haha.

Nu ska jag hämta bebisen, kom till mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0