Två hål mera.

Haha, jag är nog Sveriges smartaste. Stod och pratade med paula på jobb idag och tänkte inte på vad jag gjorde. Har ju haft mitt finger imellan häftapparaten så många gånger och det har ju inte hänt något så varför skulle det hända idag. Jo för denna gången tog Estelle i lite mer än hon brukade och i fingret två sekunder senare hade jag då ett häftstift som var mindre skönt. Fort ut och sen började paula asgarva och jag tog två plåster och deppade! Haha, ömar fortfarande, Buhu!

Jobb gick bra idag, hade dock mycket mycket kunder som handlade mycket mycket. Men annars har man ju inget att göra. Tog en runda in på Ica innan jag körde hem och köpte lite mat, kände mig väldigt vuxen. Haha, ge mig ett boende!

Tv:n kallar och sen är det nanne time! Börjar 09.50 imorgon så det är ju ganska tidigt, hihi! Sen är det jobb till 15.00, göra mig vid mys med kusinen och sen HARRY POTTER MED LINDA OCH ÅSA!!!!!!!!! WHHHOOOOHHOOOO! Vid denna tiden imorgon sitter jag i mörkret och njuter gånger tusen! Fan vad det ska bli najs! Sov så sött! Jag ska försöka, har dock tre nya vänner som får underhålla mig, Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0