Spa i Ystad.

Idag har mamma och jag varit på spa i Ystad, väldigt trevligt. Det var övernajs och kändes som en utlandssemester, vi blev filmade också och ska vara med på deras reklamfilm. Haha. Fick ansiktsbehandling, badade i poolerna och åt mat där. Väldigt trevligt.

Är med i TA idag på första sidan och allt, haha. Så nu har man varit med på den sidan med!
Nu ska jag se färdig so you think you can dance, sen imorgon är det jobb. Dock inte hela dagen bara från fyra till halv nio men ändå. Sen fredag är det biltajm, kanske.. Wiiiiiie!


Vid utomhuspoolen

Våra väldigt spetsiga fötter, haha. Ser inte mina ben väldigt bruna ut?

Jag är väldigt inne i Harry Potter just nu, måste ju uppdatera mig innan premiären.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0