Rena rama cirkusen.

Hemma från jobb, har faktiskt haft väldigt kul. Haha, girls at work. Kom hem och sen stack jag och åt hos mostern. Och nu sitter jag och kollar på privileged.

Så nu tänkte jag lägga upp lite bilder på Britney. Here they come!


På plats.. Platserna var ändå helt bra.

Vi var glada, haha vi och fjortisarna..

Det bjöds på cirkus.

Scenen var väldigt cool.

Att få henne still var väldigt svårt, så sorry för de dåliga bilderna.

En närbild.

One more.

Gud vad dåliga bilder, haha.

Hon var väldigt lättklädd, haha.

And the end.

Malin vad säger du. Vatten med plus meny, akuta problem och womanazer.. Haha!

Nu ska jag se klart programet sen får vi se. Ledig imorgon, halleluja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0