Krasch boom.

Hade väldigt gott om tid idag när jag skulle till jobb, skulle ju handla en sak innan och så var där tillochmed tid till en kaffe. Jo visst! För när jag stod och väntade på att få en parkerings plats så backar en skåpbil rakt in i sidan på bilen, pappas bil! Dörren bucklad plus repad. Fy fan, tur Linda var med annars hade jag nog typ, ja vet inte vad. Så efter ett antal ihopbrytande samtal, prat med chefen så gick jag till jobb och jobbade. Haha, dock skrattade vi åt det i bilen, plus på jobb. Tack gumman, <3<3<3

Ja, nu ska jag äta lite Pizza, sen blir det tv och slappning. Imorgon är det sommarfest! Halleulja! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Linda

aggresiva utbott är min grej :U hahahaha <3<3<3<3

2009-07-30 @ 22:48:30
URL: http://ziggemckvack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0