Inför sommarfest.

Ja, då var man vaken och nästan glömt gårdagen.

Idag är det sommarfest hos mostern och det kommer mycket folk. Hihi, trevligt trevligt. Har inte bestämt outfitten ännu, men det blir nog klänning och lockigt hår. Hade velat ha min studentklänning, men folket som kommer var på min student och det känns lite sådär, så får se vad det blir.

Passar min lillebror och hans kompis och sen så ska vi käka.
Mitt abbonemang går ut typ imorgon och då har jag tänkt att han något annat, dock vet jag inte vilket så nu är det på jakt efter en mobil plus bra abboneman, förslag någon?

Kommentarer
Postat av: MIRRE

Sv: jag älskar mobilen :) superbra.. den är ju speciellt till företag

2009-07-31 @ 15:23:03
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0