Where is my motivation?

Åh, köpte den nya Twilightboken idag efter skolan. Linda var snäll och följde med mig och sedan åkte vi med pappa hem. Känner bara för att lägga mig i sängen och läsa den, dock tjatar de gamla att jag ska med och träna. Jag pallar inte jag är nog sveriges lataste person, buhu! Fryser och hungrig är jag med. Blä!

Hämtade även biljetter till nån bio som går på måndag Benjamin Buttons Otroliga liv heter den., och det ser ut att bli mycket bio under helgen. Haha men det är aldrig fel.

Nu ska jag strejka genom att ligga i sängen. Haha!

Den ligger där och väntar, kan inte motstå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

motivation hade varit bra...

2009-01-08 @ 22:04:50
Postat av: Anonym

motivation hade varit bra nu.

2009-01-08 @ 22:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0