Wake up beside the sunshine.

"Att få vakna upp brevid dig, gud vad man kan önska"

Ja då var det söndag och tre veckor kvar tills nio veckors praktik. Halleluja! Det blir sex veckor hemma med skidresa och pa arbete, men det ska bli så najs. Sen tre veckor på tidning, jobb? Eller iallfall krönikor där, JA tack!

Dagens aktiviteter ser ut att bli mässa, plugg och träning. Känner att en förkylning kryper sig på och det är något som jag verkligen inte vill nu. Imorgon ska det bli sjukt kul då Idas lillasyrra och hennes kompis ska med och bli fotograferade, sminkade och stylade i håret. Kanske lite tips själv? Hehe, så klart tar jag med kameran själv och plåtar.

Nixpix nu ska jag göra mig vid! Ciaooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0