The last year in pitures.

Eller ja nyår i bilder och min lista över vad jag gjort under året.

 Under 2008 har jag:

•·         Varit i Egypten med min familj 10 - 17 januari. Snorklade, såg delfiner och älskade El Gouna.

•·         Fortsatt blogga och börjat läsa mångas.

•·         Varit och sett 500-showen, Johan glans och Mange Smith.

•·         Började övningsköra på körskola den 22 januari.

•·         Skulle ha börjat träna ett antal gånger, som vanligt varje år.

•·         Stockholm två gånger, en med mormor då vi såg globen och jag besökte veckorevyn. Andra gången med Linda då vi såg på the Voice -08 och shoppade.

•·         Varit på två jobb intervjuer varav en gav jobb.

•·         Gjort Koffeinkick som varit ute bland folket i Malmö. Väldigt stolt, fick prova på chokladmassage, massa gott kaffe, Sveriges bästa barista intervjuat och blivit mer medveten om kaffets ursprung och kvalité.

•·         Ännu ett år där läkarna inte fått reda på vad min hosta är.

•·         Frisör färgade mitt hår orange i botten.

•·         Massa 18 års födelsedagar.

•·         Midsommar var inget speciellt, ösregnade.

•·         Filmer, sex and the city, Mamma Mia, Bond, High School Musical 3, Madagascar 2 ,the duchess och Twilight

•·         Intresse för gamla bilar har börjat.

•·         Var i morfars stuga i småland i tre dagar.

•·         Tjatat ihjäl mig med praktiker och fått två som blev lyckade. Sydsvenskan Innovator och Givakt. Mycket  publicerat. 2000 kronor för en krönika som jag gjorde på en halvtimme.

•·         Börjat trean på gymnasiet, sista året.

•·         Fyllde 18 år, världens bästa dag. Var i turning torso för första gången. Mycket fina presenter. Tjejkväll på lördagen.

•·         15 oktober fick jag mitt körkort, klarade så klart på första gången.

•·         Varit i turning torso för den andra gången med linda och c: o.

•·         Invigning på Max, Chokladmässan, citytunneln under grund och Arenan. Första MIF matchen i den nya arenan.

•·         Skulle boka tatuering men det blev inget då de hade slut på tider.

•·         Känt mig som en "kändis" då folk vetat mitt namn och blivit fotograferad av tidning.

•·         Börjat fundera över att gå på Skurups folkhögskola då praktikerna rekommenderat det.

•·         Såg Mamma Mia i den nya Arenan.

•·         Första julfesten med jobb, då lotta vann en fåtölj.

•·         Fått min första riktiga lön på 2 900: -

•·         Jobbade mycket under juldagarna

•·         Julafton fick jag en kamera som man kan ha under vatten.

•·         Träffat nya vänner och väldigt tervliga arbetskamrater.

•·         Nyår var det en myskväll med Linda och Angelica.

Ja det var det jag kunde komma på som hänt under året, har säkert glömmt en massa.

Nu kommer bilderna från nyår.

Dukningen då jag fick använda mina nya glas.

The food.

Mina gäster.

Jag flippade ur, haha.

Världens godaste efterätt som jag gjorde, Panncotta med hallon och blåbärs sås.

Denna bild får avsluta vår nyår!

Nu ska jag försöka sno en bil och köra och köpa den andra boken om Edward i Twilight, mums mums! Måste läsa vidare på deras spännade möte.
Ha en trevlig lördag!

Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0