Really dont care.

Fotolektion och jag är förkyld. Kanske ska jag trösta mig med en kopp kaffe eller choklad? Hm, får nog bli kaffe. Gick och lånade en kamera men jag har inte tagit någon bild utan sitter bara vid datorn och fördriver tiden. Blä, det blir ganska drygt efter en stund.
Okej möte efter lunchen och det ska bli kul, idag kommer vi nog att kunna visa lite material som blir färdigt. Ska nog ringa hon som ska fixa mötet mellan Johan Glans och oss. Måste bestämma en dag.

Just nu skulle jag gärna velat ligga i min soffa och kolla på tv, alla filmer som jag spelat in. Kanske har jag fått världens förkylning tills imorgo, hm? Visst fan det är ju träning ikväll, fan!

Byeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0