Please stay in my bed.

Hel dag i stan idag och det var ganska kul. Först åkte vi lite skidsko på dammen och sedan åkte vi till stan, skulle byta en berlock som gått sönder och det skulle ta två till tre veckor tills jag fick den igen, palla! Sen åkte vi till Volvo där jag skulle prova och köra en bil, men icke de hade inte den inne som jag ville köra så det blev en tur till Audi med där jag fick köra den och den var helt okej. Men är lite mera sugen på S40, money?

I staden köpte jag nya boken, När jag hör din röst och kommer säkert att läsa ut den inom kort. Fick även två tidningar som ska läsas ikväll. Imorgon är det sista lediga dagen sedan har man att vänta sig sju veckor i helvetet. Usch!

Nu ska jag tänka på annat, och äta ljuvliga pannkakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0