Let me go.

Hemma från jobbet och jag är dödstrött. Fick besök av angelica idag och det var kul, alltid kul när man möter någon man känner. Tänkte jag bara skulle se A lot like love, då jag inte sett den och sedan somna i twilights världen. Åh den är så himla bra just nu och man vill inte att den ska ta slut. Men i mars tror jag kommer det ut en ny.
Imorgon är det sovmorgon tills 12.40 då skolan börjar, ska så klart ha mina nya skor. Finns nog inga skönare. Sen på kvällen är det bio med mamma. Får se om jag stannar i skolan och plugga lite tills mamma kommer till stan, får se eller så tar jag med datorn och sätter mig på ett cafe eller nåt. Hm? Det hade varit sjukt najs ändå.


Ja nu ska jag göra mig vid och bring the mysiskläderna på.
Godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0