I dont know what to say.

Känner mig ganska nördig då jag och min lillebror står och dansar med high school musical dans steg. Haha så kul. Min bror är bättre än mig och tycker jag är en anning jobbig då jag springer till datorn hela tiden. Så det blir ett kort. En väldigt rolig sak är att vi ska intervju Johan Glans, yeah! Så jävla kul och intressant.

Timpan fyllde även år idag och det var lite kalas. Blev tårta och sånt. Var även ett studiebesök i den katolska kyrkan idag. Sen gick emma, kajsa och jag och käkade. Gick lite i stan med och sedan åkte jag med mormor hem.

Nu ska vi dansa vidare, senare är det top model. Ditt jävla pucko!


Tårtan som besöktes av två små apor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0