Come into my eyes.

Ja då härmed är jag en lycklig uggsägare. Haha har letat sjukt länge efter ett par men har inte hittat och de har varit för dyra men nu så har jag dem äntligen. Går runt i dem hela tiden, är som ett par morgonskor.
Mamma och jag hade verkligen mysigt idag och vi fikade och pratade massor. Det finns ingen bättre än mamma, <3.
I simrishamn köpte jag även en vit poloklänning som var sjukt snygg och sjukt billig, rea!

Väntar på Linda som ska komma och sen ska vi dra och se på bio, nya wallander. Vet dock inget om den kanske ska kolla sfs reklam? Ajja den är säkert bra. Vi ska också käka innan och det blir Bk. Imorgon är det jobb som gäller och det menas med att jag inte ( sorry linda) kan vara social så länge, men ett tag efter bion. De ringde mig tre gånger idag och undrade om jag kunder, hah!

Nä nu ska jag försöka, pga naglarna, skriva vidare en sak som ska vara färdig på måndag och imed att jag ska jobba imorgon så får det bli idag, yeah!

Ha en mysig lördags kväll!

Vita tröjan/klänningen

Uggsen.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, läse först uppsägare.. jag bara, vafan har hon sagt upp sig på ikea!?!?

vad fiiina :D skönt som passade! vad fick du dom för?:)

2009-01-11 @ 16:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0