Cant be me!

Jobbade idag och det var mycket men inget kommer att slå den 2 januari, dagen då vi drog in så extremt mycket pengar en ökning med ca 60 % sjukt!
Slutade lite tidagare och kollade runt lite men det var ganska jobbigt så jag åkte hem istället, har precis ätit en mumsig kebab tallrik och ska strax kolla lite tv.

Imorgon är det ledig som gäller då jag ska ha lov i två dagar.Måste gå tillbaka till mitt liv nu, haha! Har lite samtal och sånt som ska fixas innan skolan börjar.

Usch! Det är hemskt och en väldigt jobbíg period väntar, NÄÄÄÄ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du jobbade inte när jag var där, eller så gömde du dig för mig :O :(

2009-01-04 @ 22:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0