2009 - Året då det ska förändras.

Ja då var det 2009 och man hoppas som alltid på ett bra år fyllt med spänning och annat kul. En sak som vi diskuterade iförrgår var att detta året tar man studenten. Så jävla skönt. Kan inte fatta att om 6 månader så slipper man sitta i skolan man ska bli vuxen och gud vad det ska bli skönt!

På nyår var det som sagt nyår och det var väldigt trevligt. Åkte gott och skrattade som bara den. Vid tolv slaget gick vi ut med skumpan i handen och kollad på fyrverkerierna från Malmö till Trelleborg. Sjukt fint, en stund senare så sköt vi Lindas raketer som också var fina. Sedan sov de hos mig och vi hade en rolig natt, med prat i sömnen och öppna fönster, haha! Dagen efter var det slapp med film och rester. Sedan var det founde som var länge sedan och väldigt gott.
Sedan körde hon mig hem då jag skulle upp tidigt och jobba.

Idag var det jobb som gällde och det var en lång dag, egentligen skulle jag gå på rean men jag kände att jag inte pallade det så då kom jag till jobbet en timme tidigare istället, ganska irriterande då jag kunde sovit längre, men men jag får ju pengar. Dagen bestod av låååååånga köer och värkande vader, kom hem vid halv tio och la mig utmattad i soffan och ligger där ännu.
Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder men får se om jag gör det senare eller imorgon, då kameran ligger där uppe och mina vader vägrar göra mer än nödvändigt.

Men iallafall ha en trevlig fredagsnatt, det hade jag gärna haft! <3 By the way, lover boy på jobbet idag med! Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0