Your face in my minds.

Godmorgon godmorgon.
Då var det första dagen på lovet/praktiken egentligen ska jag vara på praktiken nu, men ja jag gör det samtidigt som jag har lov, hehe. Blir ganska mycket jobb denna veckan då vi ska till sälen nästa eller nästa vecka, kommer inte ihåg. Sen måste jag börja med mitt projektarbete, kanske börjar skriva lite imorgon och planera in mina kommande veckor. Ja det måste jag verkligen göra, kanske ringa till sälen och höra om de har trådlöst bredband? Hoppas!

Snön faller utanför fönstret och jag hoppas verkligen inte att det blir en insnöning som förrförra året, då man satt fast här på lovet. Isch! Iallfall idag ska jag vara med Ida, tänkte jag skulle ringa henne strax,  vet inte vad som händer idag men det blir säkert great.

Japp, då väntar badrummet, ha en bra första dag!

Kommentarer
Postat av: therez

din fuskis :O

jag vill meeeeeeeeeed till sääälen!

2009-02-16 @ 11:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0