Yes or No?

Beachvolleyboll imorse, eller jag gick upp vid sju då jag skulle köra och dessutom hämta alla lata stadsbor, haha! Sedan begav vi oss dit och som vanligt hade vår skola inte koll på något , så vid tio dök en av lärarna upp, "Nä, men är ni när?". Haha, spelade en stund och körde sedan till stan igen. Umgicks med Angelica och Linda en stund innan min kusin kom och vi käkade på jensen, mums!

Hemma efter en liten tur på stan och nu tänkte jag att jag skulle plugga lite, eller se på tv? Hm svårt val!
Jaja, imorgon är det skola och fan, fotouppgiften, hoppas vi får en lektion till. Okej möte, Yeah!

Kom till mig, NU!


Kajsa har skills på planen, det har Angelica på marken. HAHA!
By the way, Kajsa lycka till med teorin, borde vara klar nu. SMS?


Kommentarer
Postat av: Kajsa!

Fan va snygg jag är! ;)

SÅ SNYGG ATT JAG SLAPP KÖRA UPP OCH FICK MIN KÖRKORT DIREKT I HANDEN!

2009-02-05 @ 17:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0