Stop loving you.

Äntligen hemma efter en lång dag, känns som man är helt mörbultad. Dock går tiden snabbt så jag ska verkligen inte klaga. Ida kom och hälsade på eller, ja de var på jobb och valde så klart min kassa. Alltid trevligt att träffa lite bekanata folk. Gjorde världens miss också och jag ville bara dö typ, men som alltid löser det sig och man fortsätter.

Till fikat fick vi prinsesstårta, inte varje dag man får det. Gott var det iallfall.
Nu ska jag äta och sedan bänka mig framför tvn tills sömnen kommer. Eller kanske du vill komma?

Imorgon ska jag leka med Ida och vi ska ha en hel dag med skvaller och mys. <3 Gossip girl snart och sedan ska jag kolla gamla inspelningar, ha en mysig kväll!

Btw, lite bilder från igår kommer här, sjukt kul!


Jag hade bakat en väldigt kärleksfull kaka, mums.

Jag flippade ur, som vanligt!

Och angelica med.

Linda ville bara mysa, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0