Rewind and remember.

Back in the house. Haha jaja hemma efter en kort men effektiv "shopping runda" i stan. Dock tog jag en spruta med då det var nåt skydd som varade i 20 år om man tog två sprutor, Aj! Jaja man slipper det på tjugo år så va fan.

Kom hem med vantarna och en mössa. Kommer förhoppningviss se bra ut i backen, hehe. Eller rättare sagt snödriverna för det är där jag kommer spendera min vecka. Haha!

Aoo, då var det en dag kvar till man ska träffa Johan glans, magen den börjar känna nerverna. Men det kommer gå bra och vara så jävla coolt.
Nixpix då är det snart finalen i Top Model och jag sitter bänkad. Dock vet jag inte vem jag hejar på men det får vi se under timmen. Måste även sätta ihop min fotouppgift.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0