I am all you need.

Sitter och kollar på nya filmen, dock tänker jag inte säga vilken, ni som känner mig vet vilken det är, haha.
Massagen var underbart skön och jag fick även en speciell kräm som jag ska använda när man solar då blir man typ dubbelt så brun, fredag? Ja! Kan ju se lite fräsch ut i backen.

Nyss var det Greys, och det är sjukt bra, funderar på att köpa både 1 och tvåan tror inte jag sett dem.
 
Imorgon är det frisör, dock ska jag inte klippa mig men jag ska fråga min frisör om löshåret sedan ska jag en tur till skolan, tillbaka till stan och shoppa lite. Senare ska jag möta paula och vi ska gå och äta sen är det dags för webbkurs, lång dag ser det ut att bli men men. Vissa saker är roligare än andra.

Back to the movie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0