Home sweet home.

Gud, vad lång dag det var på jobb idag, fick stänga kassan sist och då var klockan 18.35 alltså 35 min efter att vi stängt, haha. Men men pengar! Fick  även reda på att jag kunde få "fast schema" under sommaren om jag ville, kan bli ganska skönt då jag kan ha två jobb, och tjäna massor, Yeah!
Sen fyller mormor även år idag så när man kom hem så var det direkt in till henne och fira henne. Snacka om att jag fick huvudvärk av de små, blä! Men nu är jag inne och ska se rosa panter, har aldrig sett den så det är väl på tiden.

Ha en trevlig kväll! Jag vet inte om jag vill, men jag får tänka på det. Okej?
Ja vi gör det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeeeeeey

vad har du nu inte berättat?:O

2009-02-07 @ 22:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0