Hello!

Lön idag ju och det var ganska najs att få kuvertet, 5 500 kronor. YEAH! Och så är det studiebidraget på fredag, så jävla najs. Kanske ska jag börjar spara nu då jag fortfarande vill ha min underbara bil, sparkonto?

Idag har jag gått en lång runda med mamma, felix och mormor. Efter det så har jag hållt på med hemsidan, kollat lite med bilder och sånt, kommer bli ursnyggt. Sen blev det en tur till bokrean, där det införskaffades två böcker och en balansboll. Haha.

Har även kommit på vad det ska stå på min handled, tatuering då men är fortfarnade lite tveksam men innan studenten det är klart!

Nu ska jag snart äta och sen ska jag passa min lillebror då föräldrarna ska spinna.
Listan väntar, Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0