Good Morning.

Så då var den den sista dagen på helgen, igen. Känns som helgerna bara springer på. Men men bara en vecka kvar i skolan sedan är det praktik, i  NIO veckor. Så jävla najs!

Ajja, hade  världens mardrömmar inatt,
först drömde jag att jag var på väg hem från jobb med bilen och så körde jag i närheten av hemma, dock en liten omväg. Menmen när jag kommer in i den lilla byn så är det 30 km/ h och jag körde nog typ i 50 km/h, precis när jag kommer runt hörnan så ser jag en polisbil och de vinkar in mig. Dock tyckte jag inte att jag körde så fort, men tydligen så var det 20 km över. Så de skulle ta mitt körkort, jag grät och grät. Böna och bad. Fy det var hemskt, samtidigt som jag visste att jag var tvungen att göra om allt i med prövningstiden, så när jag väl vaknade så fick jag ju kolla om körkortet var kvar, haha!

den andra drömmen handlade om Johan Glans som vi ska intervjua på torsdag, så jävla kul det ska bli. Vi var i stan och vips så var tiden 17.20 och vi skulle möta han i Eslöv 17.00. Vi var fortfarnade i Malmö och de hade ringt och undrade var vi blev av, dock hann jag vakna innan så jag fick inte veta om vi hann eller inte, men det var också en sån jobbigt dröm som man bara inte vill uppleva. Usch!

Ja i med att det är sista vecka så menas det med att det är lite kvar i skolan = mycket läxa. Imorgon ska vi ha skrivit lite på vårt samhällsarbete, som jag skrivit typ 2 meningar på, fan! Sedan på onsdag har vi prov i natur, världens tråkigaste då han tycker vi ska kunna vartenda jävla ekosystem ord, så jävla tråkigt. Så det får gå sist då jag nog endå inte kommer få så bra på det. Dessutom har vi massor med Okej bilagan som ska vara färdigt. Imorgon är det möte och då ska vi visa vad vi gjort.

Nä, frukosten väntar och jag känner paniken angående läxan.
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0