Every heartbeat.

Så då är väska framme och jag ska börja min packning. Dock har jag lite svårt för detta då jag packar alldelse för mycket och använder knappt hälften. Och jag tror inte det kommer bli någon skillnad denna gång.
Tar såklart med datorn, för att jag ska hålla på med Pa, på kvällarna och så klart för att hålla mig uppdaterad, haha. Blir perfekt och se på film också. Om de nu mot förmodan inte skulle ha tv, spelar in programen på boxern om det skulle bli nåt strul, haha beroende.

Strax ska jag följa med mamma och handla lite mat sedan ska vi hem och packa igen. Mötet med läraren gick bra igår och fick mycket bra respons. Så nu har jag som mål att vara klar med boken innan jag drar på andra praktiken, ska nog kunna fixas.

Ha en bra dag!

Kaos på soffan, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0