Come with me.

Så då var väskan packad, tror jag iallafall. Kanske åker ner lite mera saker under kvällen eller imorgon.
Vi drar inte jätte tidigt men målet är väl runt 9-10 tiden. Mamma börjar köra för att jag ska kunna vila lite men sedan tar jag över och kör resten. Vi stannar till i någon stad en natt så vi är inte i sälen förrens på söndag.

Såg precis klart MIF matchen och gud vad spännande det var. Jag är en trogen Mifare, då jag varit på deras matcher sedan jag var lite. Man sviker ju inte ett lag. Synd att de inte gick vidare, får hoppas på nästa säsong. Kul med lite nya spelare, 90:or, mums!

Pannacottan väntar. Hinner kanske med ett snabbt inlägg imorgon bitti, annars uppdaterar jag så fort som möjligt.

NattiNatti!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3, måste gå på matcherna till hösten.

Kommentarer
Postat av: angelica

fucking hell yeah, vi måste gå på en match för att hålla traditionen i liv :P

2009-02-28 @ 23:00:59
Postat av: therez

jag följer med (a) :) haha

2009-03-04 @ 20:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0