And there is the thing.

Så då var det färdigt jobbat för denna månande, kanske på tisdag med men hoppas inte. Måste skriva en fin "liten" lista imorgon då jag måste göra massor saker innan vi åker till sälen, så det får bli det imorgon sen måste jag göra samhällsarbetet som ska vara inne imorgon, dock bara lite kvar så det är chill.

Har precis sett Gossip och det var lika bra som alltid, nu ska vi nog se en film och senare Nip/tuck och ännu senar Oscarsgalan, spelar in det för jag lär inte orka se det då jag började 9.50 imorse. Och hade världens otrevligaste kund idag som skrek och kallade oss idioter, ganska läskigt faktiskt men det blev bättre under dagen.

Nej, nu ska jag bädda ner mig med film. Ciao! Imorgon börjar praktiken och arbetet, yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0