Dåligtdåligt

Vad har hänt här då?
Gud det var fyra dagar sen jag bloggade, fan detta är inte bra! Haha. Lovar att bli bättre, som sagt har jag tagit bort blockeringen över min blogg nu, life goes on!
Det har varit mycket jobb under dagarna, idag hade jag utvecklingsamtal och det gick bra. Annars i veckan är det bio imorgon med Ida, sen är det julbak hemma hos mig på fredag med idol och massa folk! Ska bli riktigt kul.
Kanske blir det julgranshandlande också, sen i helgen är det jobb och snart är det jul!

Ska blogga mera nu, måste ju uppdatera om mitt överaktiva liv, hihi!
Ciao!

Tänkte lägga upp lite bilder!


Jag i London!

Underbara london

Vill bara tillbaka!

Jag på Harry Potter bron! Haha

Underbara underbara!

Ja jag vet!

Otroligt vacker julmarknad, going back next year! Yeah!

Mitt rum var fyllt med påsar när jag kom hem! Mycket fina saker.



NATTI NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0