2009

VARNING FÖR VÄLDIGT LÅNGT INLÄGG!!!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Får se: Tog studenten,
2. Höll du några av dina nyårslöften? Brukar aldrig hålla dem. Men jävlar 2010!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nixpix.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? London London underbara London. Och så klart Danmark. Yeah!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Kärlek, massor med kärlek.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 5 Juni!
8. Vad var din största framgång 2009? Studenten! Och mitt första frilansjobb.
9. Största misstaget? Att jag inte höll käften!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte vad jag minns!
11. Bästa köpet? BIL!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Bilen, men värt vartenda öre den kostar.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Varje dag min underbara familj och underbara vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Right Round, Sexy bitch, Bad romans.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lätt gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Mjauat!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit!
18. Hur tillbringade du julen? Med min familj och släkt.
19. Blev du kär i år? Macen!
20. Favoritprogram på TV? Många många, ugly betty DH, Gossip girl
21. Bästa boken du läste i år? Twilight.
22. Största musikaliska upptäckten? Lady Gaga, om jag fattade frågan rätt.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Money
25. Något du önskade dig men inte fick? Kärlek
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Drack och hade jävligt kul!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kärleken
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Jeansleggings och höga skor.
29. Vad fick dig att må bra? Vänner och Familj
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Vem fan är inte tänd på Robert Pattinsson?
31. Vem saknade du? Dig!
32. De bästa nya människorna du träffade? Älsklingarna på jobb. Ni gör jobbet värt att gå till!

JANUARI 2009

Möte med Ingvard Kamprad!

FEBRUARI 2009

Intervjuade Johan Glans.

MARS 2009

Sälen, skidsemester med familjen.

APRIL 2009

Världens bästa tidning kom ut plus hade praktik.

MAJ 2009

Beyonce i Globen, Underbart!

Balen! Snyggingarna.

Linda och jag gjorde reportage om Idas bal. Vackert!

JUNI 2009

Världens lyckligaste dag!

JULI 2009

Blev ägare till denna underbara saken!

Britney Spears i Köpenhamn.

AUGUSTI 2009.

Låter en bild på blondiesarna tala. Fester och massa jobb!

SEPTEMBER 2009

En bild på mina underbara vänner får tala här! Made my year!

OKTOBER 2009.

Nitton år och brunett.

November 2009.

Jimmy Choo, mjauigt! Och så klart New Moon!

December 2009.

London in my heart! Lätt ditt 2010.
Och så var där ju min nya fina vän, macbooken!

Så detta inlägget får bli det sista detta året. Nu ska jag lägga mig i badet med min nya bok, så jag och Emma kan diskutera den ikväll. Blir trerätters och massor med fest.
GOTT NYTT ÅR! Låt 2010 bli ett jävligt bra år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0