Vissa saker är inte meningen.

Då var det inte meningen att jag ska lämna jobbet, inte nu iallafall. Eller så betydde det att jag ska försöka på andra sätt, och tro mig det ska jag. Men iallfalla ska jag börja med ett nytt projekt, som så många gånger för, men har lite större peppningar nu iform av dykcert och tatueringar. Är så sjukt sugen så jag kunde mycket väl gjort det nu. Kanske under Malmöfestivalen som börjar imorgon? Hihi.
 
Imorgon ska jag mysa med Ida, vet inte vad vi ska göra ännu men det blir säkert bra. Senare på kvällen är det kalas för Hugo som blir sex, SEX år, sjukt!
Nu väntar en runda och sen lite planering. Ciaooo!


Just nu ligger en sötnos på min matta och leker med favorit bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0