Ullareds Kärringar.

Hahha, ja då har man upplevt det med. Dock kan jag sumera det hela med två ord; mycket och skit. Dock hade vi väldigt roligt men ja jag tänker ju inte åka dit igen, eller kanske när jag är pensionär. Med mig hem fick ett hårspray, ett par tofflor och en annan rolig sak. Men det var väldigt kul med fyra tjejer i en WV, lastbilar och 130!


Vi närmade oss och alla i bilen vaknade.

Snyggingarna.

Mina "fynd"

På väg mot bilen, påsen längst upp den blå var min hemliga present, mjau!

Och avslutningsviss blev det donkan.

Nu ligger Linda i min säng och läser VR, strax ska vi äta sen blir det lite badande i jauzzin, ska bli övernajs!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0