Tio tjejer och många drinkar.

Gårkvällen var underbar. Först blev det stress på jobb då vi skulle med bussen in till stan, så det blev spring till hållplatsen och där fick vi hämta andan. Mötte Paula, Tjugoåringen på bussen och så bar det in mot stan. Hämtade lite folk och sen intog vi Fridays på Lilla torg vid halv tio. Vi som hade jobbat var ashungriga så det blev mat för oss. Sen satt vi där ett bra tag och drack övergoda drinkar, skojade och ja tio tjejer. Ni kan själv tänka er. Senare drog vi till en annan bar på Möllan, var där ett tag och sen tog vi taxi hem, eller jag lämnades av vid Paula där mamma sen fick hämta mig.


Födelsedagsgrisen.



Tror jag fick med alla brudarna nu.

Avslutar med en väldigt charmig bild på mig, haha.

Och så klart på världens godaste drink, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0