Skönhetsömn.

Först vägrade min lillebror att somna, vet inte varför dock är det väldigt varmt på mitt rum så det kan ju vara det typ. Sen långt om länge somnar han och det gör jag med. Vaknar av att han står vid min säng och säger att han inte kan somna om, kollar klockan fyra! Pratar med han lite och säger att han måste sova, och det gör han inom en stund. Sen hör jag hur han går upp och leker med lego, då är nog klockan nio. Sen så sticker han in till mormor och jag somnar om. Sedan börjar tåget att låta, när det är på väg så låter det ju som klockor typ. Märker att det inte kommer något tåg, inte på fem minuter, inte på femton minuter och detta ljudet står och ringer. Ringer, tillslut går jag upp och kollar och just då kommer det en bil/lastbil och fixar till det, ljudet slutar och jag går och lägger mig.

Detta var min morgon/natt, nu ska jag städa. Sen kommer mamma och pappa hem. Ciao! Tänkte lägga upp lite bilder senare på dagarna som gått.

Skojar det med mig, nu börjar det ringa igen, SLUTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0