Shoppning.

Mamma hade lovat mig lite shopping en dag så det fick bli idag, dock köpte jag det mesta själv eller allt själv. Så nu har jag påsar i hela sängen, underbart! Vad blev det då?
2 par skor, haha. Linda säg inget! 2 leggingsjeans, 2 Björnborg trosor, Nagellack, mascara, foundation, strumpbyxor och en översnygg jacka. Var nära att bli en skinnjacka med men får tänka lite på den.
Visar kanske senare hur det ser ut.  Så har jag nu kommit hem, fått pass nästa vecka och mina naglar är i ny färg.

Packa upp påsarna och sen får vi se vad det blir, visst ja min älskling ska få nya däck. Så nu kan jag spinna vidare, sen imorgon ska den på en koll med, nutte. På måndag blir det IPHONE! Halleulja! Konto = ERROR! Hihi.

Btw, min krönika är med i TA idag, läs and enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0