Ser framemot det.

Hemma och älsklingen har nya däck. Var snygga fäljar plus däck men lite dyrt tyckte jag det var så det fick bli de gamla istället. Blev lite hämte mat och det var mumsigt. Ska se Män som hatar kvinnor senare, måste ju vara uppdaterad. Sägs att den ska vara hemsk, får se. Imorgon är man ledig, ska nog på festival med de gamla. Ska ju jobba sen fre-söndag så det är typ den enda dagen. Sen vill jag bara gå en snabbis, pallar verkligen inte med den festivalen.

Mina fynd idag, orkade inte ta foto på vissa saker så.

Underbara påse med underbara skor.

Mina översnygga skor, de vita är sjukt coola. Vita cowboyboots, ser coolare ut på. Och de beiga, OMG!

Och sen min översnygga jacka. Blev fjortisvarning med det vita. Men ja det var det värt. Haha.

Jadå, nu ska jag bara städa undan lite och sen blir det film. Hörs imorgon! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0