Massor av paket.

Dagens aktiviteter var stressigt. Först vaknade jag av mamma som jag skulle med då hon skulle på möte och jag skulle lämna tillbaka saker. Så när jag lämnat henne så stack jag till stan, sprang omkring med påsar och annat. Sen hade jag lite mera tid över så då åkte jag till jobb och sen fick jag hämta min lillebror på skolan. Körde hem, hämtade Ida, körde igen och hämtade mamma. Sen hem och sen dess har Ida och snackat skit. Ska träna med henne lite senare, så hon har precis åkt hem. Skulle ju egentligen köpt Iphonen idag, men ja nu har de tydligen 3 veckors vänte tid på den, jippy! Så nu måste man ställa sig i kö och sånt. Jätte bra!

Har lite saker att kolla på då. Köpte väskor på jobb men de var inte så snygga i verkligheten så de ska back. Men en snygg trench blev det iallafall. Nu ska jag städa undan lite, Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0