Godmorgon

Pigg och glad över det fina vädret, dock tror jag att det är massor med sådana svarta streck som gör det omöjligt att vara ute, men vi får se. Kanske ska vi till stranden, eller så får man ligga och sola någon annan stanns.

Det var ju tivoli igår och det var väldigt trevligt. Fast jävligt dyrt. Blev mycket karuseller och så klart tog jag ett kanderat äpple. Det var också en bergochdalbana som var sjukt läskig för det kändes som jag inte satt riktigt fast så jag fick hela tiden hålla i mig så jag hade helt ont i händerna när jag var klar, sjukt obehagligt. Bilder kommer senare!

Ikväll blir det nog Harry Potter med Sarah, mys mys. Kanske ska jag in och köpa en ny mobil också, hm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0