Girlsnight out!

Gud vilken rolig kväll det var igår. Började först med sminkning och fotografering i Malmö, sen drog vi hem till Linda och åt. Stack till Lomma och där började festen, 10 tjejer och massor av skratt! Skulle på någon strandfest men det blev inget av så vi stack hem istället och åt pizza. Vid ett stack vi till Malmö och drog in på breeze. Väl där inne dansade vi och svettades tills vi var nöjda och stack då till Bk, för lite nattamat. Sen hämtade lindas mamma och jag kom i säng vid fem. Tack för en underbart rolig kväll tjejer, detta får vi fan göra om!

Lite bilder

De säger vi är lika.. <3

De har kanske en poäng, hihi.

Modellerande.

Och lite till.

Sedan var det girlsnight. Vi skrattade,

Alla tjejer utan Sara.

Inne på Breeze.

Dance..

Sedan däckade Therez och jag på BK

Men när jag kom hem så piggnade jag till igen, det hade ju för fan börjat ljusna.

Nämde jag att jag vaknade halv två? Och att jag är sjukt kaffesugen!
Nu kommer mormor, ska fika med henne.

Sen blir det tv och skrivning på datorn, Ciaoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0